What's new

Welcome!

MarcinPL - moja przygoda

Marcinpl

Well-known member
Joined
Feb 8, 2015
Messages
517
Reaction score
837
Nick w grze: MarcinPL

e9db22ee4ef886f6.jpg

Witam wszystkich Polaków serdecznie. Nazywam się Marcin i jestem początkujący. Będę tutaj prowadził pokemonowego bloga z moimi dokonaniami w grze. Grałem w we wszystkie części pokemonów na gameboya i chciałem sprawdzić się również w grze online a ta wydaje mi się optymalna. Zobaczymy co z tego będzie. Moje ulubione pokemony? Hmmm w sumie nie mam zupełnego faworyta ale bardziej od innych stworków cenię sobie chyba Lickitunga. Ciekawe czy uda mi się go tutaj złapać :) Fajnie by było gdyby jacyś Polacy podpisali się pod moją notką żebyśmy mogli dodać sie w grze i wspólnie spędzać miło czas.

7530cb7715a0f1be.jpg

po pierwszym dniu gry wytrenowałem mojego pokemona na 20 poziom, całkiem fajnie trenuje się go na wodzie, lubię atak lead seed :) czy jakoś tak hehe złapałem również poliwaga, którego mam zamiar wytrenować, będzie to mój podstawowy pokemon. Trenuje go na ponytach które te z staram się złapać, a jak juz złapie to może i on zawita w mojej drużynie.

Pozdrawiam!
 
Last edited:

Marcinpl

Well-known member
Joined
Feb 8, 2015
Messages
517
Reaction score
837
próbowałem na różne sposoby, screeny są większe ale na forum się pomniejszają coś
 

Piczek007

Active member
Joined
Sep 25, 2011
Messages
129
Reaction score
89
To co, da się normalnie tylko imglandem?

Edit: Dodałem to zdjęcie na próbe i nie mogę usunąć xD
 

Attachments

  • xy9asg.jpg
    xy9asg.jpg
    86.3 KB · Views: 121
Last edited:

Marcinpl

Well-known member
Joined
Feb 8, 2015
Messages
517
Reaction score
837
dzięki za podpowiedzi :) postaram się jeszcze podziałać z tymi screenami :) emotikony też mi się nie wyświetlają, tez tak macie?
 

Piczek007

Active member
Joined
Sep 25, 2011
Messages
129
Reaction score
89
Nie wiem jak inni, ale ja również mam tą emotikonową przypadłość
 

olimek

Banned user
Joined
Jul 21, 2014
Messages
541