What's new

Welcome!

Update 7.8, Ditto system remake, Workshops interface and more

Cesittos

Well-known member
Joined
Oct 9, 2014
Messages
302
Reaction score
448
Location
Sao Paulo - Brasil
Once Ditto save a pokemon in its memory, is it possible to be erased from memory?
Or the pokemon slot transformation will be registered to this pokemon forever?
I don't know too. It's a good point he is asking.
 

Cesittos

Well-known member
Joined
Oct 9, 2014
Messages
302
Reaction score
448
Location
Sao Paulo - Brasil
They are binded to the charc, I guess u cant remove.
Creo que no puedes remover la transformacion, Pelicano. Una vez q tiene en memory card = PARA SIEMPRE
 

Zombi TR

Active member
Joined
May 10, 2014
Messages
68
Reaction score
174
Location
Turkey
If you need Pokémons Remake sprites, i will be give you. I have very much Pokémon sprites. Shiny, Pink and Novelty Pokémons sprites. If you need more details contact me.
 

stiwart1996

New member
Joined
Jul 16, 2015
Messages
4
Reaction score
10
acomoden el ditto debería de durar 6 hora.. transformado en el poke que quieres y debe existir comando !ditto y !revert.. no 5 minuto. D;...

accommodate the ditto should stay 6 time hora converted on the poke that wants no 5 minute no function to the levear.. go command !ditto,!revert.. (!ditto to know the time of the transformation). (!revert for revert the transformation). go
 

Shuyin

New member
Joined
Oct 20, 2010
Messages
58
Reaction score
5
Location
Barcelona
hola, no me gusta como esta echa esta quest, eso de usar 2 memory cards para agregarlo y poder sacarlo y luego pone que dura 20 horas para volver a hacer las tasks... lo que me faltaba. encima la transformacion solo dura 3 horas... vaya tela de quest, ditto esta mejor sin esa quest.
 

Shuyin

New member
Joined
Oct 20, 2010
Messages
58
Reaction score
5
Location
Barcelona
me acaba de pasar algo con ditto estaba transformado en cloned dragonite me lo mataron use revive y ahora se ve ditto con los ataques del c dragonite pero no quita nada....
 
Back
Top