What's new

Welcome!

Christmas Event 2020

Carlos Eduardo

Well-known member
Joined
Feb 24, 2019
Messages
355
Reaction score
1,628
Location
Brasil
Confesso que estou um pouco decepcionado...
Mantive alguns pontos esperando pela atualização, pois não sabíamos quais prêmios viriam na caixa de decoração e se a caixa de natal que reuni seria suficiente para receber os 10 cartões,
Eu não queria gastar sem saber se realmente valia a pena;(
e infelizmente agora não podemos mudar os pontos.

Um aviso sobre a remoção da troca ajudaria muito. Alguns jogadores perguntaram e não obtiveram esta resposta simples


When update is planned to be? Would be possible to change event points for rewards after update, especially cards? Right now we can't add cards to album to see which we got, the description of card doesn't say which the exact card it is, so every of card which we take is a big mistery. Hope you could consider that thing.
 

Tsotss

Well-known member
Joined
May 6, 2015
Messages
2,968
Reaction score
4,144
Confesso que estou um pouco decepcionado...
Mantive alguns pontos esperando pela atualização, pois não sabíamos quais prêmios viriam na caixa de decoração e se a caixa de natal que reuni seria suficiente para receber os 10 cartões,
Eu não queria gastar sem saber se realmente valia a pena;(
e infelizmente agora não podemos mudar os pontos.

Um aviso sobre a remoção da troca ajudaria muito. Alguns jogadores perguntaram e não obtiveram esta resposta simples

This is what I was afraid of. Luckily I've changed all points into rewards. Sadly that we didn't get any offical post on forum that update is coming and we wont have chance to change points after that, therefore I've asked about that important thing, without any result so.

Hope staff could enable command to use rest of points for 1-2 days more.
 

lorensillo

Well-known member
Joined
Dec 6, 2012
Messages
386
Reaction score
1,538
Location
Chile
This is what I was afraid of. Luckily I've changed all points into rewards. Sadly that we didn't get any offical post on forum that update is coming and we wont have chance to change points after that, therefore I've asked about that important thing, without any result so.

Hope staff could enable command to use rest of points for 1-2 days more.

Btw it is possible to exchange points again
 
Back
Top