What's new

Welcome!

Goodbye

mmarvim

Well-known member
Joined
May 23, 2011
Messages
1,321
Reaction score
2,352
Location
Curitiba-PR-BR
Well, i stoped to play and don't officialy say that, but i want to say goodbye to everyone, now is time to focus in real life and in career. And of course, i want to thank you all. Thanks to this game for help me in so many hard times from my life and for all fun and friends i made here. I hope this game never dies, so i keep being able to login and say hi for my BFFs <3. Hope you all keep enjoying as i do. And of course Let's catch them all"
Sadly i can't caught everything before leave, but i'm happy with my progress. Love you all.

OTEPC5F.png

 

Eudinho

Community Managers
Staff member
Joined
Jun 5, 2012
Messages
927
Reaction score
3,616
Location
Brazil
Boa sorte na sua jornada meu amigo, mesmo com algumas desavenças, posso dizer que a vida me deu um irmão de presente.
Obrigado por tudo, pela companhia no shared (do qual você sempre fará parte), nas brincadeiras, etc...
Obrigado por ser essa pessoa tão especial, nosso eterno Mmarvim.

TOGETHER WE ARE BETTER <3
 
Last edited:

Root

Tutors
Joined
Mar 26, 2015
Messages
156
Reaction score
516
Location
Brazil
Meu amigo que tudo dê certo nessa sua nova caminhada e suas novas metas se realizem!
Sempre que precisar pode conta comigo, quando bater a loucura, vou ai te visitar com o Rafa!!!
Te amo <3
 
Last edited:

shellman

Well-known member
Joined
Oct 29, 2015
Messages
533
Reaction score
1,697
Location
Rio de Janeiro
boa sorte mano
realmente desejo sucesso para ti, foiste meu tutor quando eu voltei de um dos meus retireds e me ajudaste bastante, tend meu respeito
e meu idolo dos catch jajajaj
se cuida
 
Back
Top