What's new

Welcome!

sent 10 diamonds to character excluded/enviado 10 diamantes para personagem excluido

Hadesz

New member
Joined
Nov 2, 2011
Messages
6
Reaction score
0
INGLÊS

hello, I'll tell you what happened to +/- one month ago

One month ago I created an account, were in it, 3 characters but the two most important were: '' Hadesz '' '' Kaiser '' both the world diamond. after a short time playing the character '' Kaiser '', I decided to delete the character '' Hadesz ''. On 07/04 donated 45 dollars, getting 30 points on 08/04. After receiving 30 points was 10 points exchange for 10 diamonds, only when selecting the character to receive diamentes, did not realize that was selected the character '' Hadesz '', so it was sent 10 diamonds for a character that was excluded + / - one month ago ///// I wonder if I could recover the points or diamonds, have everything they need: proof of payment (payment method: Boletus banking), and all of my business ///// Thank you!


PORTUGUÊS

Olá, eu vou te dizer o que aconteceu a +/- um mês atrás

Um mes atrás eu criei uma conta , estavam nela , 3 personagens mas os dois mais importante foram : ''Hadesz'' ''Kaiser'' ambos do mundo diamond . depois de pouco tempo jogando no personagem ''kaiser'' , resolvi excluir o personagem ''Hadesz'' . No dia 07/04 doei 45 reais , recebendo 30 pontos no dia 08/04 . Após receber 30 pontos fui trocar 10 pontos por 10 diamantes , só que na hora de selecionar o personagem para receber os diamentes , nao percebi que estava selecionado o personagem ''Hadesz'' , assim foi enviado 10 diamantes para um personagem que foi excluido +/- um mes atrás ///// Gostaria de saber se conseguiria recuperar os pontos ou diamantes , tenho tudo que precisarem : comprovante do pagamento (forma de pagamento : boleto bancario ) , e tudo da minha conta ///// Obrigado!


Nick i use : Kaiser

Nick deleted : Hadesz
 
Back
Top