Welcome!

Search results

  1. A

    Account BUG!

    Hello. I found 2 errors when making the account number 1 If you create a password using the symbol that * says you password wrong. 2 If you delete a character and tells you want to create already exists. Use google traductor xD! Spanish! Encontre 2 errores en la account number 1 Si creas...
  2. A

    New Method of paymen

    New Method of payment: I propose a new method of payment is paid directly to bank will put pictures for me to understand. ;) First Step: You choose the type of card you have. Step Two: Top select few days and really want to vip price Below you put your data Step Three: Aseptic conditions...
  3. A

    METODO DE PAGO!!

    Bueno ya que veo que esta de moda los temas de metodos de pagos y todos en vdd no me convencen yo les hablare de uno que para mi punto de vista es el mejor ;)! Es la transferencia de pago con una tarjeta de credito (La verdad en estos momento no recuerdo bien el nombre xD) Les explicare con...
  4. A

    Cual es tu pokemon favorito de cada region?

    Otro post y ya me ire a dormir (:! Cual es tu pokemon favorito de cada region y el por que? COMIENZO (: Kantho: Gengar por que? Su personalidad me gusta http://es.pokemon.wikia.com/wiki/Gengar Jotho: Scizor por que? Se me hace un pokemon tan CHINGON *.*! (Palabra Mexicana)...
  5. A

    Que ciudad escogeran? y por que?

    Bueno ya que ya no ahi mas post de convivio para conocernos mejor les dejo otro de mis sondeos ^^! Comienso (: Escogi Saffron por que? Ya que saffron esta en medio del continente Kantho por logica ahi mas zonas de hunt por ejemplo al norte se encuentra la zona de hunt de cerulean al sur las de...
  6. A

    Fake (Pokemon Plant Island)

    Hello! He was bored and I started to make a pokemon style island xD! Administrators, if you like the map to put in their game I can send the (: PD: I do not want anything in return ;)
  7. A

    Cuales seran tus 6 pokemones?

    Para revivir algo el foro de la seccion en español hize este post ^^! Cuales seran tus 6 pokemones al final? PD: De la primera temporada ;)! NO LEGENDARIOS (POR OBVIAS RAZONES XD) Si comenzamos con squirtle, bulbasour y charmander... Comienzo: *Blastoise *Gengar *Dragonite *Scyther...
  8. A

    To what pokemon you would like to start your adventure?

    This post I had put in the Spanish section traducere now for all;) Well in truth that most users are going to criticize me but I want to read my point of view (Administrators & Users): oops: According as I have understood what he wants this project is that most anime based video game and so for...
  9. A

    [SONDEO] Que pokemon te gustaria empenzar? (RESETEADO)

    Bueno en verdad se que la mayoria de los usuarios me van aventar la madr... o andar critikandome pero quiero que lean mi punto de vista (Administradores&Usuarios) :oops: Segun como tengo entendido lo que quiere este proyecto es que este mas basado al anime y al video juego asi que para mi...
  10. A

    Hello!! D:

    Hi!!^^ NAME: Alexander AGE: 17 HOBBY: Reading, Running, Chating, play golf and football american (: Why should I register to the forum? Why I love the ideology of the staff of a new Pokemon Online game
  11. A

    Fake (Pokemon Plant Island)

Back
Top