Welcome!

Recent content by Nikiller

  1. N

    [Donation] Problems Donation

    I did a donation to get premium points in the game in 10/11/2015, but it still don't get here in my account. Help me Plz!!! Donation Informations: Character Name: Garrik World: Pearl Acount Name: --- Points: 20 Date of Payment: 10-11-2015 02:15:48 Approved: 11-11-2015 04:13 Method of Payment...
  2. N

    Meus pontos premium ainda não chegaram na minha conta

    I found the informations in the post of another player, here are them: Character Name: Garrik World: Pearl Acount Name: Nikiller Points: 20 Date of Payment: 10-11-2015 02:15:48 Approved: 11-11-2015 04:13 Method of Payment: Boleto via Pagseguro Transaction ID...
  3. N

    Meus pontos premium ainda não chegaram na minha conta

    Do you mean the bar code of the Billet as Donation ID ? The "Name" and the "World" is my acount name on game and the world I play ? Or my real name ?
  4. N

    Meus pontos premium ainda não chegaram na minha conta

    Sim, o nome da minha conta no jogo é Nikiller. E do meu personagem é "Garrik".
  5. N

    Meus pontos premium ainda não chegaram na minha conta

    Meus pontos premium ainda não chegaram na minha conta Olá, primeiramente Bom Dia. Estou preocupado, pois coloquei alguns pontos premium na conta para comprar diamantes mas esses pontos ainda não caíram na conta. Paguei por boleto no Pagseguro. Já recebi o e-mail de "Pagamento Aprovado" do...
Back
Top