xUlquiorrAx
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Juego PA desde los inicios y siempre me pareció que el nivel del jugador no servia para nada mas que limitar los pokemon que podías usar. Es por eso que una vez llegue a nivel 120 mi interés por subir de nivel desapareció por completo ya que podía usar cualquier pokemon que quisiera. Cuando apareció el quest del TM33 volví a subir de nivel, mas que nada por avaricia. Fue MUY aburrido. Ahora, sigo en nivel 130. Incluso ahora que existen quest para nivel mas alto no me motiva a subir, no se siente como si hubiera una verdadera recompensa, ni tampoco es que sea muy divertido.
Mi propuesta es limitar el nivel a 130~150, una vez lo consigas podrás hacer una quest para convertirte en maestro pokemon (aun no pienso como seria). Una vez completada volverías a ser nivel 1 (Algo asi como los reset de Ragnarok), pero esta vez como maestro pokemon. De aquí en adelante cada que vez que completes la barra de experiencia recibirás un punto de maestría que podrás gastar en una tienda especial para conseguir objetos especiales o accesos a los mejores respawn. (La idea es que la experiencia necesaria para cada nivel sea menor a la actual, de este modo sentirás que realmente progresas en el juego aunque solo estés consiguiendo puntos).
Supongamos ahora que quieres ir al quest de brick break (nivel necesario 205). Para poder entrar tendrías que "comprar" el acceso con 100 puntos de maestría. Por otro lado, si no estas interesado en ir a quest o mejores respawn, podrias gastar tus puntos de maestría en pokebolas o item decorativos exclusivos, hay muchas opciones. La idea es no pasar dias sin ver progreso alguno en tu barra de experiencia y poder sentir que de verdad vale la pena lo que estas haciendo. Creo que esto revitalizaría mucho a PA.
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I play PA from the beginning and it always seemed to me that the level of the player did not serve for anything more than limiting the pokemon that you could use. That's why once I reached level 120 my interest in leveling up disappeared completely since I could use any pokemon I wanted. When the quest of the TM33 appeared I went back to level up, just for greed. But It was REALLY boring. Now, I'm still at level 130. Even now that there's a quest for a higher level, it does not motivate me to go level up, it does not feel like there's a real reward, nor is it really fun. I lost my days on PA just afk-catching.
My proposal is to limit the level to 130 ~ 150, once you get it you can make a quest to become a pokemon master (I still do not think how it would be). Once completed it you would be level 1 again (something like the Ragnarok reset), but this time as a pokemon master. From now on, every time you complete the experience bar you will receive a mastery point that you can spend in a special store to get special items or access to the best respawn. (The idea is that the necessary experience for each level is less than the current one, in this way you will feel that you really progress in the game even if you are only getting points).
Let's suppose that you want to go to the brick break quest (required level 205). To enter you would have to "buy" the access with 100 mastery points. On the other hand, if you are not interested in going to quest or better respawn, you could spend your mastery points in pokeballs or exclusive decoration items, there are many options. The idea is not to spend days without seeing any progress in your experience bar and to feel that it is really worth what you are doing. I think this would revitalize PA a lot.
Mi propuesta es limitar el nivel a 130~150, una vez lo consigas podrás hacer una quest para convertirte en maestro pokemon (aun no pienso como seria). Una vez completada volverías a ser nivel 1 (Algo asi como los reset de Ragnarok), pero esta vez como maestro pokemon. De aquí en adelante cada que vez que completes la barra de experiencia recibirás un punto de maestría que podrás gastar en una tienda especial para conseguir objetos especiales o accesos a los mejores respawn. (La idea es que la experiencia necesaria para cada nivel sea menor a la actual, de este modo sentirás que realmente progresas en el juego aunque solo estés consiguiendo puntos).
Supongamos ahora que quieres ir al quest de brick break (nivel necesario 205). Para poder entrar tendrías que "comprar" el acceso con 100 puntos de maestría. Por otro lado, si no estas interesado en ir a quest o mejores respawn, podrias gastar tus puntos de maestría en pokebolas o item decorativos exclusivos, hay muchas opciones. La idea es no pasar dias sin ver progreso alguno en tu barra de experiencia y poder sentir que de verdad vale la pena lo que estas haciendo. Creo que esto revitalizaría mucho a PA.
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I play PA from the beginning and it always seemed to me that the level of the player did not serve for anything more than limiting the pokemon that you could use. That's why once I reached level 120 my interest in leveling up disappeared completely since I could use any pokemon I wanted. When the quest of the TM33 appeared I went back to level up, just for greed. But It was REALLY boring. Now, I'm still at level 130. Even now that there's a quest for a higher level, it does not motivate me to go level up, it does not feel like there's a real reward, nor is it really fun. I lost my days on PA just afk-catching.
My proposal is to limit the level to 130 ~ 150, once you get it you can make a quest to become a pokemon master (I still do not think how it would be). Once completed it you would be level 1 again (something like the Ragnarok reset), but this time as a pokemon master. From now on, every time you complete the experience bar you will receive a mastery point that you can spend in a special store to get special items or access to the best respawn. (The idea is that the necessary experience for each level is less than the current one, in this way you will feel that you really progress in the game even if you are only getting points).
Let's suppose that you want to go to the brick break quest (required level 205). To enter you would have to "buy" the access with 100 mastery points. On the other hand, if you are not interested in going to quest or better respawn, you could spend your mastery points in pokeballs or exclusive decoration items, there are many options. The idea is not to spend days without seeing any progress in your experience bar and to feel that it is really worth what you are doing. I think this would revitalize PA a lot.