Welcome!

Search results

  1. B

    Welke server ga jij spelen?

    ik ga ook naar server 1 maar jij geeft mij toch geen pokemons
  2. B

    Nederlanders hier?

    wat is jouwn probleem? ik zeg gewoon srry en jij gaat weer schelde. waarom doe je zo? wordt je gepest door marokanen? hebben ze iets bij je gedaan? je in elkaar geslagen ofzo? je kunt niet iets wat "mijn" volk heeft gedaan op mij afreageren. omdat ik juist anders ben als al die andere "stoere"...
  3. B

    Guild Non-Blooded Brothers..

    Re: Guild by Thor,Striker and Jorden.. LolOL!! invite me to! i just got hacked on PO so im quitting now wait for 'PA!!! hail pa!! mine ingame in would be Cyndero.!!!! YEEEEEE!!!! HAAAIL NON-BLOODED BROTHERS
  4. B

    Favorite Pokemon Game?

    Pokemon diamond!!! ROX! Golem (shiny) Scyther Palkia Gengar Alakazam Blastiose
  5. B

    Nederlanders hier?

    Thor Srry dat ik boos werd maar ik vind het gewoon kut als mensen tegen mij doen van dat marrokanen weg moeten enzo. ik ben gewoon normaal ik doe niet stoer ga niet met een raar accentje praten ik heb ook gewoon een nederlandse moeder (en ik haat men vader >.<) maar het probleem is al opgelost...
  6. B

    2x Thors in Fourm? Lol?

    and thor isnt famous he is an racisme noob fck him and he gets cancer with his hole family
  7. B

    Nederlanders hier?

    thor jouwn kanker moeder en je kanker family ik ben niet zon marrokaan die altijd stoer doet ik ben gewoon normaal ik praat ook niet op zon mongole manier zoals wolaah ik zweer zulke dingen zeg ik niet ik sprek gewoon ABN en als je daar problemen mee hebt ben jij hier degene die kk mongool is...
  8. B

    Hiho!

    Yo fun ingame? i would like to hunt with you and your brother. but i have an error and im lik trying to find help for an week now bot nobody responds... if i wanna do acc maker (1/1) it says Permission Denied?! wtf can somebody please help me
  9. B

    Favorite Pokemon

    Mine favorites are 1. Alakazam 2. Magmarator 3. Electabuzz
  10. B

    Game

    Sherlock Penis
  11. B

    Your first Pokemon ?

    lol i dont have an first pokemon because nobody want to help me with mine problem ?? Mine problem is: if i want to login for acc maker (1/1) it says Error: Permission Denied (10031) what does it mean? please help i wanna plat this great game!
  12. B

    HI!

    I really want to welcome you ingame but that isnt in here for me because i cant play? and nobody wants to help me... somebody just pmd me he wont help me only because im from an other country than him...... but HI! and enjoy playing this game!
  13. B

    Nederlanders hier?

    Maar kan iemand mij helpen als ik 1/1 wil doen voor ac maker zegt die permission denied?? wtf? wat moet ik doen ik wil ook graag spelen
  14. B

    Ryuku Loko Topic Muha?

    lol wanna laugh whit u guys but im pissed because i cant make an acc it says ( cant resolve server name) im really pissed off now and i really wanna play!
  15. B

    Bye Untill Some Bugs Fixed :)

    mabye this isnt A goodbye but i realy need your help i want to play this awesome game (realy like pokemon getting their own lvl) but i downlauded it started it up and when i wanted to make an acc it says permission denied if i try to log in Help me please! so i can enjoy this great game!
  16. B

    Nederlanders hier?

    ja ik ben ook nl maar het probleem is dat ik het spel graag wil downlouden ik kan het serious nergens vinden (zoals gewoonlijk) kan iemand me misschien helpen zodat ik dit spel ook kan spelen??
Back
Top