Welcome!

Search results

  1. g4l3n

    [Recovery] Lost pokemon

    Player Kraman Xeffin Alolan raichu 130 M Ab Lightning rod Held: Air balloon TM: Parabolic charge
  2. g4l3n

    [Recovery] Lost pokes

    Player without forum account Alextremoo/Diamond -Palafin (female) 100 Ab:Reckless Tms: Rain dance and Water tornado -Grapploct (Male) 130 Ab: Reckless Tms: Force Palm and circular explosion -Cloned venomoth 130 in Rocket ball (Male) Ab: Wonder skin Tms: Lunge and Infestation -Shiny noctowl 130...
  3. g4l3n

    [Recovery] Lost Pokemons

    Player without forum account Alextremoo Palafin (female) 100 Ab:Reckless tms: Rain dance and Water tornado Grapploct (Male) 130 Ab: Reckless (black belt held) Tms: Force Palm and circular explosion Cloned venomoth 130 in Rocket ball (Male) Ab: Wonder skin Tms: Lunge and Infestation Shiny...
  4. g4l3n

    [Recovery] Lost pokemon

    Player without forum account Datas Drala / Diamond Lost pokes: -Heliolisk 130 AB: Sand Veil TM: Electric Storm. TM: Discharge -Cloned Rhyperior 130 TM: Earthquake. TM: Epicenter -Cloned Venomoth 130 AB: Wonder Skin TM: Lunge. TM: Infestation He bought the pokemon from Frostaren 20 min before...
  5. g4l3n

    [Recovery] Lost pokes

    Player Kharsek - Diamond -December 31 - You see an ultra ball. elder charizard lvl 130M-TM161-033 - Stakataka lvl 130-TM074-135.
  6. g4l3n

    [Support] Donación paysafe

    Donación paysafe Tengo el problema con la donación de paysafe he seguido los pasos de la pagina y cuando llego a la opción de cargar el dinero no me sale la opción de paysafe solo me sale la opción bancaria, me puse a checar en la página y vi que tenia que hacer una cuenta de "mipaysafe" solo...
Back
Top