Welcome!

Search results

  1. ZASPERS

    Como recuperar meu Recovery Key?

    Jano isto não é spam! Eu estou apenas lutando pelos meus direitos, os quais são ignorados! Gastei meu dinheiro e tempo, agora os perdir pela incopentecia da adminstração. É spam criticar a gestão do game? Os outros jogadores deveriam me apoiar, pois o que aconteceu comigo, pode acontecer com...
  2. ZASPERS

    Recover "Key Recovery"

    Jano this is not spam! I'm just fighting for my rights, which are ignored! I spent my money and time now to lose incopentecia by the Administration. You criticize the management of the spam game? The other players should support me because what happened to me can happen to anyone and has...
  3. ZASPERS

    Como recuperar meu Recovery Key?

    Continuam a me ignorar e desrespeitar os direitos de usuários. Parabéns.
  4. ZASPERS

    Recover "Key Recovery"

    I continue to ignore and disrespect the rights of users. Congratulations.
  5. ZASPERS

    Recover "Key Recovery"

    Enzed, I'm not asking them to give me the RK, I am asking you to send email for registration. As far as know, is entitled to receive ALL your RK, but I did not get. Neither knew of it until you need it. I am going beyond my rights? I do not want the account level 120 from someone, I just want...
  6. ZASPERS

    Recover "Key Recovery"

    I think I need a "miracle" Sayoen. "Luck" is not enough.
  7. ZASPERS

    Como recuperar meu Recovery Key?

    Você realmente não tem culpa Renett mas a organização, ou falta de organização, dos gestores sim! Ví DEZENAS de reclamações iguais a minha no fórum, TODAS sem resposta; ou seja, realmente tem algo estranho. Eu não estou pedindo para que me envie pelo fórum meu RK, quero que envie para o email...
  8. ZASPERS

    Não quero que você me envie por aqui não. Envie como deveria ter enviado o Recovery Key para o...

    Não quero que você me envie por aqui não. Envie como deveria ter enviado o Recovery Key para o email de registro da conta. Observe também que ela esta inativa a mais de 6 meses.
  9. ZASPERS

    Recover "Key Recovery"

    Sparkymon think that a lack of organization. The older players are like? I went out and when I was in a different system, even though my email was not informed of NOTHING. That is, they are not interested in us, just our money. Dozens of hours playing, money invested ... Everything will be...
  10. ZASPERS

    Como recuperar meu Recovery Key?

    Comigo aconteceu o mesmo. Antes não tinha RK, fiquei 6 meses sem jogar e do nada tem este RK. Como posso ter algo que não tenho? Não enviaram para meu email, ou seja, irei perder por má gestão? E minhas DEZENAS de horas jogando, dinheiro investido? Eles tem SIM que tomar providências!
  11. ZASPERS

    Não quero que você me envie por aqui não. Envie como deveria ter enviado o Recovery Key para o...

    Não quero que você me envie por aqui não. Envie como deveria ter enviado o Recovery Key para o email de registro da conta. Observe também que ela esta inativa a mais de 6 meses.
  12. ZASPERS

    Como recuperar meu Recovery Key?

    Cryla, seria melhor se preocupar com o descaso que os administradores tem conosco. Isto não é spam, é uma crítica a atual modo de gestão do PA.
  13. ZASPERS

    Recover "Key Recovery"

    Password I THINK I remember, I do not remember what is in my acc.
  14. ZASPERS

    Como recuperar meu Recovery Key?

    Só querem nosso dinheiro mesmo... rs
  15. ZASPERS

    Recover "Key Recovery"

    I think luck is not enough, I need a miracle. I'm trying to talk to several days at a GM chat "Help" in the game, but there is never any online. I have tried here in the forum, but as you can see, no sign of them. Summary of history: we are alone,
  16. ZASPERS

    Recover "Key Recovery"

    But how can I have one thing which did not receive? Seven months ago there was no system recorver key. My old account is called "Zaspers" look and see that it's true. At least forward a message with the key to my email account.
  17. ZASPERS

    Recover "Key Recovery"

    It is sad to realize the "importance" that is given to a player.
  18. ZASPERS

    Como recuperar meu Recovery Key?

    É triste perceber a "importância" que é dada a um jogador.
  19. ZASPERS

    Como recuperar meu Recovery Key?

    Provavelmente não terei resposta. O ruim é que você se dedica dezenas de horas o servidor, faz uma boa propaganda sobre ele e quando precisa, ninguém te oferece atenção. Lastimável.
  20. ZASPERS

    Recover "Key Recovery"

    Probably will not have answer. The bad news is that you are dedicated dozens of hours the server, makes a good advertisement for him and when you need it, no one gives you attention. Sorry.
Back
Top