Welcome!

Recent content by SupremeGirl

  1. SupremeGirl

    [Buy] Cloned toise

    Buy cloned toise m any lvl with or without t'ms pay in cash pm in game.
  2. SupremeGirl

    Alakazam rebalance/rework

    after any kazam use seismic toss all poke around you attack you directly making it impossible to stay in places with a lot of alakazam. This is a nuisance for me that I'm doing the task of inq quest...
  3. SupremeGirl

    Enphe [LT]

    Nice Lt~ Following :D
  4. SupremeGirl

    [Support] Ping problem and a Joke.

    All of us in Brazil suffer from high latency and this problem drags on for years ...
  5. SupremeGirl

    Fallen Angel [LT]

    Following :D
  6. SupremeGirl

    March 15-18 Weekend with some attractions

    catch rate 2.5x is a fake News :v
  7. SupremeGirl

    [Support] Problema com o Paclient

    Sim, só está dando esse problema com o P.A. Já fiz os testes na placa. não da pra abrir na versao direct x porque ta bloqueado (não sei o porquê) e como o jogo não reconheceu a placa o modo opengl 2 também está bloqueado.
  8. SupremeGirl

    [Support] Problema com o Paclient

    Boa tarde a todos. estou com um problema relacionado ao cliente do jogo, o cliente não consegue detectar a placa de video e aparece as duas mensagens abaixo nas imagens. porém está tudo correto com minha placa de video, eu fiz os testes e atualizações como recomendado e mesmo assim nada... eu...
  9. SupremeGirl

    Darken [LT]

    I watch you movie in Youtube :D
  10. SupremeGirl

    Elder Khormes

    HAUSAHUSAhsHUauhsahu
  11. SupremeGirl

    [Buy] Eeveevolutions Derocation Itens

    Buy all decoration itens bellow: Eeveelutions Cosplays: Any less Flareon and Espeon. Eeveevolutions Lockers: Any of them. Eeveevolutions Sleep Plush: Umbreon. Eeveevolutions Statue: Any of them. Eeveevolutions Carpet: Any of them. Eeveevolutions Tapestry: Any less Sylveon. Eeveevolution...
  12. SupremeGirl

    Buy cloned vire

    c vire bought.
  13. SupremeGirl

    Buy cloned vire

    Buy Cloned Electivire Male with tm's 33 and 39 pay in cash. Give me u offer here or in game. char: Supreme Girl.
  14. SupremeGirl

    Spring World Event (Easter 2018)

    Mission progress: 99% Achievement: Incomplete MISSION 1: Easter Treasure You: 300/300 (Mission 2 unlocked) World: 18488 eggs MISSION 2: Hidden Eggs (FINISHED) You: 1 kinders World: 212/200 kinders FINAL: Basket Factory (FINISHED) 99%? '-'
  15. SupremeGirl

    Pokemon disappeared

    Olá. Venho através deste poste informar que após está ultima atualização que 2 de meus pokemon desapareceram de minha casa. rapidamente eu senti falta de 1 deles, meu Cloned Charizard que foi rapidamente resolvido pelo CM Taloz. porém depois de fazer uma busca minuciosa na minha casa percebi...
Back
Top