Welcome!

Recent content by GuaMiro

  1. GuaMiro

    Para Administrador Koob

    perdon es para usted me equivoque de nombre u.u llevo aproximadamente 1 mes esperando si me puede activar para donar diamonds por alertpay por favor Jano
  2. GuaMiro

    Para Administrador Koob

    Por favor activenme u.u
  3. GuaMiro

    [Guamiro] Life Thread

    Elder Charizard Quest
  4. GuaMiro

    Para Administrador Koob

    English: I did not do this, but to call attention to the post uu forgive but llebo 1 months trying activation of alertpay msg: Ammm, as I can get his attention to me and to check for alertpay please donate Koob Manager could enable me to alertpay Name: GuaMiro Level: 75 World: Pearl I play...
  5. GuaMiro

    Me podrian ayudar porfavor?

    jaja me lo ganastes u.u
  6. GuaMiro

    Un xat para todos los que hablan español ^^

    Un xat para todos los que hablan español ^^ Bueno, no se si haya algún problema con este xat, si lo hay me avisan administradores e Gm's para eliminarlo... solo lo hice con un plan de conocernos man y divertimos como un medio de comunicación jeje ^^ Bueno pueden entrar al XAT por medio de este...
  7. GuaMiro

    [Guamiro] Life Thread

    Kadabra level 70 =O Kadabra Evolve Alakazam OMG
  8. GuaMiro

    [Guamiro] Life Thread

    Ice quest =O Fine Omg WTF? jojo o.O D: Complete :D
  9. GuaMiro

    Jano activation in alertpay please, i need buy diamonds Guamiro Pearl 65 please jano

    Jano activation in alertpay please, i need buy diamonds Guamiro Pearl 65 please jano
  10. GuaMiro

    [Guamiro] Life Thread

    En realidad no se como se llame esta quest XD pero yo la llamo Squirtle Quest (por que así? por que salen muchos squirtle jajaja)
  11. GuaMiro

    [Guamiro] Life Thread

    Desert Quest :D Junta de Gyarados Mi Haunter subiendo nivel :D Otro nivel mas :D Yeah 70 por fin :D La evolucion de haunter a gengar :o
  12. GuaMiro

    Activatión Alertpay

    Activatión Alertpay 3 weeks awaiting activation alertpay and never came ... what happens? if you are busy tutors say something or something but it's a lot of waiting ... well I hope I read this and donate assets to alertpay to get through my diamonds! greetings and thanks for reading this issue...
  13. GuaMiro

    [Guamiro] Life Thread

    Eramos 6 y quedamos 2 jajaja Lvl Up wartortle :D
  14. GuaMiro

    [Guamiro] Life Thread

    jeje yes
  15. GuaMiro

    Friend Hacker Help!

    thi is hacker...
Back
Top