Welcome!

Search results

  1. I

    [Recovery] Lost Item and pokemon

    I stopped for a while, when I came back, I no longer had an item: (shiny charm) and a pokemon: Shiny gigalith "Tyler one" reset x1 ability: sand force item: hard stone TM: falling rocks TM: sefdestruction. character name: Hii Book Server: Diamond I have a printout if you need it Print>>...
  2. I

    [Recovery] recuperar Shiny evee sumido do DP

    Hii Book [220] (Server Diamond) yesterday November 31st after diamond server crashed when I logged in today December 1st I noticed that my (shiny evee 130 Male na dream ball) is missing from my dp
  3. I

    [Recovery] Rcuperao de poke

    quando eu tinha parado de jogar e voltei depois de um certo tempo Alguns Pokes sumiram a algum tempo eu fiz um post aqui e tive resposta e foi devolvido o meu skarmory porem os outros pokes nao pois eu qcho nao dei umas boa informaçao sobre os pokes que nao forem devolvidos porem eu lembrei de...
  4. I

    [Recovery] Recuperaçao de pokes

    tem como resolver nao?
  5. I

    [Recovery] Recuperaçao de pokes

    Recuperaçao de pokes os pokes foram usados entre o mes de julho e agosto pois nao me lembro bem porque eu tinha parado por um tempo quando voltei nao tinha mais nada na conta. inf da conta : serve Diamond / nome char: Hii Book inf dos pokes que eu lembro. Skarmory NO TM LVL 90...
Back
Top