What's new

Welcome!

[Complaint] Server transfer

Milonga

Well-known member
Joined
Mar 29, 2012
Messages
550
Reaction score
483
Location
Brazil
Hi.

I want you to perform my server transfer to the Platinum world.


I was inactive for a few years and because of that I didn't have an opportunity to perform a data transfer in opportunity.

As a moment I could not express my desire to be transferred from the server, I am expressing it now.

I want to play again and would like to point out that all my game friends are on the Platinum server.

Name: Milongaa, lvl 154, currently on Diamond - account created 10 years ago | April 16, 2011.

I ask you to accept my plea, I really want to go back to playing with my old school friends.

I would also like that after the response from the responsible administrator, the post was not immediately closed.

(Google translator)

Olá.

Quero que realize minha transferência de servidor para o mundo Platinum.


Estava inativo a alguns anos e por conta disso não tivo uma oportunidade de realizar uma transferência em oportunidade de dados.

Como momento não pude manifestar minha vontade ser transferido de servidor, estou expressando-a agora.

Pretendo voltar a jogar e gostaria de ressaltar que todos os meus amigos de jogo estão no servidor Platinum.

Nome: Milongaa, lvl 154, atualmente em Diamond - conta criada há 10 anos atrás | 16 de abril de 2011.

Peço que aceitem minha súplica, tenho realmente o desejo de voltar a jogar com meus amigos da velha guarda.

Gostaria também que após a resposta do admistrador responsável, o post não fosse imediatamente fechado.
 
Back
Top