What's new

Welcome!

- Myuuki Talkshow

CursedMyuuki

Active member
Joined
Dec 31, 2011
Messages
114
Reaction score
227
Hello everyone! i'm Cursed MyuukiThe gay beggar[By Karl] and welcome to my talkshow, everyweek we'll have a new guest to be interviewed. I'll bring the most famous players in our server, i hope u guys like my idea. Because I would like to make our forum more active among the players.

O1qI266.png


~ Our first interviewee will be him, one of the most known Brazilian players from Diamond Server. The Brazilian top level from our server, yes! Knightmare!!

English tradutor version, lels

Knightmare

4de57Nl.png




- Hello Knightmare, You are one of PAdventures most known players as i mentioned before. Usually by older players. I'll ask you some questions
about you, i hope you are prepared. Be ready =D Please tell us your name, how old you are and how long you play PAdventures.


- My name is Rodrigo, I'm 18 years old (birthday next month 04/03, I accept gifts hue) and i've been playing for almost 6 years

- Which guild are you currently in today?

- The famous Wicked okno present in two worlds. I'm the owner of both guilds #HAILPLATINUM

You are one of the oldest player in PAdventures, were you always playing at Diamond server?

- No no, i started on Pearl with my brother and some friends from RL, (all retired) And over time pearl was dying and I decided to come to diamond with some friends I've made at pearl
And I ended up staying here and bringing other friends who stayed there.

- Tell to us Knight, what u like to do in your spare time?

- Currently I like to talk with my friends more than anything else, this game has become my facebook chat but in the past I liked to lvl and decorate, yes i've a lot of full bag items and some rares :rolleyes:

- What are your ambitions today?

- I want to get my favorite Pokémons which have the perfect nicknames, which will be hard, cuz they're expensive.

- Over the years, what do you think PAdventures has improved, what got worse? What is your current opinion about the game? What do you think about the events were and are being implemented and the new pokemons were implemented to the game.

- Well, the game has been improving and a lot with the implementation of these new systems even though it was something late which made us lose many players, both as retireds and migrations to other pokeservers. And worse in the point of exp in both points, (poke and player) I do not know, I feel that it is very difficult to make progress these days, in the past I was content with free acc zones (rock tunel / dugtrios in cerulean) and a lot Of vip zones that are not much frequented today (vulcano island, blastoise maze, those grass islands of pewter lol, these places were incredible and very disputed) and today the respawns.. they're so boring, I do not know what happened. Other than that the game is good, if half the plans for 2017 are implemented it will be something incredible for the progress of the game, about the events, hmm, they are always very creative and cool, I like it and the rewards are always good, who does not like new pokes ??

- You recently received the most 'honorable' player medal in our community, how do you think PAd players behave these days?
Was there any change? Were they more toxic or milder? What is your opinion about that subject?


- Well, it's hard to please everyone because there are always those who disagree with everything and everyone, the famous haters, but who knows me, knows how and who I am and how i treat people, I'm always helping as much as possible mainly Latin players who are The ones that send me the most pm and also many of them are my friends, but it's as the saying goes "the first impression stays" and some ppl "hates'' me without even knowing me.

- What is your opinion about Staff today?

- As far as I know, some of them do not like me, but I have nothing against the game's staff, we all know the effort they make to please and bring new things to the community And a lot of people are not grateful for their work.

- Do you have a great expectation for something that can be implemented on our server?

- New places to hunt, specially to high levels and the new party system(i'm curious) And the famous Mewtwo Quest \o\

- What do you think PAd has and that the servers will never have? And what is your opinion about the current balancing of pokemons, do you think there are tiers in the game?

- This time I can not argue about it, because I've never played other servers and on balance, hm ... it's always good to see not much used pokemons being buffed up and fun to see players value them after that, what I do not like Is when pokemons lose their classic attacks :< and about the tiers, people always find a way to make such pokemon OP

- Thanks so much for that interview Knight, but now I'll propose you a quick game, okay?

- Lerigo!

- Your favorite Pokemon?

- My Electrode ''Rasengan''

- A event?

- Maze Runner

- A PAdventures legend?

- Vicpvpnot.

- Your best friends in game?

- Albu and Sedric

- A special player to you?

- Mirse

- A Npc?

- Sr.Eko my dude

- A Boss?

- Big Porygon

Memorable city?

- Rustboro

To finish the interview, do you have a messages for our players?

- Play with moderation!

sbBQ0X6.png


Polish Version

Spoiler:
Knightmare

4de57Nl.png


- Witaj Knightmare, jak wspomniałem wcześniej jesteś jednym z najbardziej znanych graczy PAdventures. Najczęściej przez starszych graczy. Zadam Ci kilka pytań, mam nadzieję, że jesteś przygotowany. Gotowy? =D Proszę powiedz nam jak się nazywasz, ile masz lat i jak długo grasz w PAdventures.

- Nazywam się Rodrigo, mam 18 lat (urodziny w następnym miesiącu, 04/03, chętnie przyjmę prezenty hue) i gram od prawie 6 lat.

- W jakiej gildii obecnie się znajdujesz?

- W sławnej Wicked okno obecnej na dwóch światach. Jestem liderem obu z nich #HAILPLATINUM

Jesteś jednym z najstarszych graczy PAdventures, czy od zawsze grałeś na serwerze Diamond?

- Nie, zacząłem grać na Pealu wraz z bratem i realnymi znajomymi, (wszyscy skończyli grę) i w miarę upływu czasu Pearl zaczął "umierać" i zdecydowałem by przejść na Diamond z kilkoma przyjaciółmi, których poznałem na Pearlu i już tutaj zostałem zapraszających również przyjaciół, którzy tam zostali.

- Powiedz nam Knight, co lubisz robić w wolnym czasie?

- Obecnie lubię rozmawiać z moimi znajomymi bardziej niż cokolwiek innego, ta gra stała się moim chatem z facebooka, ale kiedyś lubiłem lvlować i dekorować, taa, mam wiele plecaków pełnych przedmiotów a niektóre z nich są rzadkie :rolleyes:

- Jakie są dziś twoje cele?

- Chcę zdobyć moje ulubione Pokemony, dla których mam świetne nazwy, ale będzie to trudne, bo są drogie.

- Na przestrzeni lat, jak sądzisz co poprawiło się w Padventures, co się pogorszyło? Jaka jest twoja obecna opinia na temat gry? Co sądzisz o eventach, które były i są wciąż dodawane oraz o nowych Pokemonach, które zostały dodane?

- Cóż, gra się rozwijała wraz z dodawaniem nowych systemów jednak to wszystko działo się zbyt późno, przez co straciliśmy wielu graczy, zarówno tych, którzy skończyli grać jak i tych, którzy zaczęli grać na innych Pokeserwerach. Pogorszyło się jednak expienie w obu przypadkach, (Pokemony i Postać), nie wiem, wydaje mi się, że obecnie ciężko o postęp i rozwój, kiedyś byłem usatysfakcjonowany darmowymi strefami (rock tunel / dugtrio w cerulean) i wieloma strefami VIP, które nie są dziś zbyt często używane (Volcano Island, Blastoise Maze, te trawiaste wyspy przy Pewter, te miejsca były niesamowite i niezwykle oblegane) a dzisiejsze respawny... są niezwykle nudne, nie wiem co się stało. Poza tym gra jest dobra, jeśli chociaż połowa z planów na 2017 zostanie dodana to będzie to oznaczać niezwykły rozwój gry, odnośnie eventów, hmm, zawszę są bardzo kreatywne i świetne, lubię je i zawsze są świetne nagrody, kto nie lubi nowych Pokemonów ??

- Niedawno dostałeś medal dla 'najbardziej zasłużonego' gracza w naszej społeczności, jak oceniasz dzisiejsze zachowanie graczy PAd?
Czy coś się zmieniło? Byli kiedyś milsi czy bardziej toksyczni? Jaka jest twoja opinia na ten temat?


- Cóż, nie da się lubić każdego ponieważ zawsze znajdą się ci, którzy nie zgadzają się z nikim i z niczym, sławni hejterzy, ale ten kto mnie zna wie jak się zachowuję i kim jestem i jak traktuję ludzi, zawsze pomagam jak tylko się da, głównie Latynoskim graczom, którzy wysyłają do mnie najwięcej prywatnych wiadomości oraz wiele z nich to moi przyjaciele i znajomi, ale jak mówi przysłowie "pierwsze wrażenie zostaje" i niektórzy ludzie mnie "nienawidzą'' nawet mnie nie znając.

- Jaka jest twoja opinia na temat obecnego Staff'u (administracji)?

- Z tego co wiem, część z nich mnie nie lubi, ale nie mam nic przeciwko administracji gry, wszyscy wiemy ile wysiłku wkładają by nas zadowolić i dodać coś nowego a wiele graczy jest dość niewdzięcznych za ich pracę.

- Czy masz jakieś wielkie oczekiwanie odnośnie czegoś, co miałoby zostać dodane do gry?

- Nowe miejsca do expienia, głównie dla wysokolvlowych graczy, nowy party system (jestem ciekawy) i słynny Mewtwo Quest \o\

- Jak sądzisz co ma PAd czego inne podobne serwery nigdy nie będą miały? I jaka jest twoja opinia odnośnie aktualnego balansu Pokemonów, czy sądzisz, że w grze istnieją tiery (grupy użyteczności)?

- Tutaj nie jestem w stanie nić powiedzieć, bo nie grałem na żadnym innym serwerze, a odnośnie balansu, hm... to zawsze miło zobaczyć jak nieużywany Pokemon zostaje poprawiony i miło zobaczyć jak gracze doceniają go potem, nie lubię jednak gdy Pokemony tracą swoje klasyczne ruchy :< A odnośnie tierów, ludzie zawsze znajdą sposób by jakiś Pokemon był Zbyt Mocny.

- Dziękuje bardzo za wywiad Knight, ale teraz zaproponuję Ci mała grę, dobrze?

- Lerigo!

- Twój ulubiony Pokemon?

- Mój Electrode ''Rasengan''

- A mini-event?

- Maze Runner

- Legenda PAdventures?

- Vicpvpnot.

- Najlepsi przyjaciele w grze?

- Albu i Sedric

- Ktoś szczególnie ważny dla ciebie?

- Mirse

- A Npc?

- Sr.Eko

- A Boss?

- Big Porygon

Szczególne miasto?

- Rustboro

Na zakończenie naszego wywiadu masz dla graczy jakąś wiadomość?

- Bawcie się z moderacją!

sbBQ0X6.png

pl translate by : Kaktoos



Spanish Version ~


Spoiler:
¡Hola a todos! Soy Cursed Myuuki y bienvenido a mi talkshow, todas semanas tendremos un nuevo invitado para ser entrevistado. Traeré a los jugadores más famosos de nuestro servidor, espero que les guste mi idea porque me gustaría hacer que nuestro foro sea más activo entre los jugadores.

O1qI266.png



Nuestro primero entrevistado es él, uno de los más conocidos jugadores y el top lvl Brasileño

Knightmare!


4de57Nl.png


- Hola Knightmare, eres uno de los más conocidos jugadores de Padventures como he dicho antes y en especial por jugadores más viejos. Te haré algunas preguntas y espero que estés listo =D Por favor díganos tu nombre la edad y cuanto tiempo llevas jugando PAdventures.

-Mi nombre es Rodrigo, tengo 18 años (cumpleaños el próximo mes 04/03, acepto regalos hue) y llevo casi 6 años de juego.

¿En qué guild estas actualmente?

- La famosa WicKed okno presente en los dos mundos donde soy el dueño #HAILPLATINUM

¿Eres uno de los más viejos jugadores en PAdventures, siempre has jugado en el servidor de Diamond?

- No, no, empecé en Pearl con mi hermano y algunos amigos RL (todos retired) y con el tiempo perla estaba muriendo y decidi venir a Diamond con algunos amigos que he hecho en perla y terminé quedándome aquí y trayendo más amigos que habían quedado allá.

- Díganos Knight, ¿qué te gusta hacer en tu tiempo libre?

- Actualmente me gusta hablar con mis amigos más que cualquier otra cosa, este juego se ha convertido en mi facebook chat pero antes me gustaba ir a lvl y decorar, sí tengo un montón de bags llenas de items (algunos rares :rolleyes: )

- ¿Cuáles son tus ambiciones hoy?

- Quiero pode tener mis Pokémons favoritos los cuales tengo nicknames perfectos, pero no será nada fácil porque la mayoria son caros.

- Con el pasar de los años, ¿qué crees que ha mejorado y empeorado en PAdventures? ¿Cuál es tu opinión actual sobre el juego? ¿Qué opinas de los eventos pasados y los que están siendo implementados y los nuevos pokemons que han sido puestos en el juego.

- Bueno, el juego está mejorando y mucho con la aplicación de estos nuevos sistemas, aunque es un poco tarde ya pues hemos perdido muchos jugadores, tanto como retired como las migraciones a otros pokeservers y algo muy malo que ha pasado en el juego fue la exp en ambos puntos (jugadores/pokémons) no sé, siento que es muy más difícil tener progreso en los días de hoy, en el pasado me contentaba con zonas Free ACC (Rock tunel/ Dugtrios en Cerulean) y un montón de zonas vip que ya no son frecuentadas mucho hoy en día (Vulcano Island, Blastoise Maze, las islas grass de Pewter lol, estos lugares eran increíbles y llenos de personas) y ahora los respawns que tenemos son algo aburridos, no sé qué pasó :< pero aparte de eso el juego es bueno, si la mitad de los planes para 2017 se implementado, será algo increíble para el progreso del juego... Sobre los eventos, hmm, son siempre muy creativos y bien hechos, me gustan y las recompensas son siempre muy buenas, a quien no le gusta recebir un poke nuevo?

- Recibiste recientemente la medalla de jugador más 'honorable' en nuestra comunidad, ¿cómo crees que los jugadores de PAd se comportan en estos días? ¿Hubo algún cambio? ¿Fueron más tóxicos o más amables? ¿Cuál es tu opinión sobre ese asunto?

Bueno, es difícil complacer a todos porque siempre hay quienes no están de acuerdo con todo y todos, los famosos "haters", pero quién me conoce, sabe cómo y quién soy y cómo trato a la gente, siempre estoy ayudando en que puedo y en especial los jugadores latinos que son los que más me hablan y también la gran mayoría son mis amigos, pero es como dice el refrán "la primera impresión se queda " y por eso algunos "me odian" sin ni siquiera conocerme.

- ¿Cuál es tu opinión sobre Staff hoy?

- Por lo que sé, a algunos no les gusto, pero no tengo nada contra el Staff del juego, todos sabemos el esfuerzo que hacen para satisfacer y traer cosas nuevas a la comunidad y mucha gente no se pone satisfecha por su trabajo, pero como he dicho antes, es difícil complacer a todos.

- ¿Tienes una gran expectativa de algo que se puede implementar en nuestro servidor?

- Nuevos lugares para hunt, en especial a los levels altos, el nuevo sistema de party exp (sí, estoy curioso) y la famosa Mewtwo Quest /o /

- ¿Qué crees que PAd tiene y que los servidores nunca tendrán? ¿Y cuál es tu opinión sobre el rebalance actual de los pokemons, crees que hay “tiers” en el juego?

- No puedo responderte porque nunca he jugado otros poketibia y sobre el rebalance, hm... siempre es bueno ver pokemons no muy utilizados quedando buenos y divertido ver a los jugadores valorarlos después de eso, lo que no me gusta es cuando los pokes pierden sus ataques clásicos :< y sobre los "tiers", la gente siempre encuentra una manera de hacer tal pokemon OP.

- Muchas gracias por esa entrevista Knightmare, pero ahora te propongo un juego rápido, ¿de acuerdo?

¡Lerigo!

- ¿Tu Pokemon favorito?

- Mi Electrode '' Rasengan''

- ¿Un mini-evento?

- Maze Event

- ¿Una leyenda de PAdventures?

- Vicpvpnot.

- ¿Tu(s) mejor(es) amigo(s) en el juego?

- Albu y Sedric

- ¿Un jugador especial para ti?

- Mirse

- ¿Un Npc?

- Mano Eko \o\

- ¿Un Boss?

- Big Porygon

¿Una Ciudad?

- Rustboro

Para terminar la entrevista, ¿tiene mensajes para nuestros jugadores?

- ¡Jueguen con moderación!

sbBQ0X6.png

Versão Português:


Spoiler:

Olá pessoal, a partir de hoje lhes trago entrevistas semanais com os jogadores que mais se destacam no nosso servidor, espero que vocês curtam a ideia, porque eu gostaria de tornar o nosso forum mais ativo entre os jogadores.


O nosso primeiro entrevistado será ele, um dos jogadores brasileiros mais conhecidos do servidor Diamond, top level Brasileiro do nosso servidor, sim!

Knightmare!!

4de57Nl.png



- Olá Knightmare, você é um dos jogadores mais conhecidos do PAdventures como eu havia mencionado acima, geralmente pelos players mais antigos. Irei fazer algumas perguntas sobre você, espero que esteja preparado. Vamos lá =D Por favor, nos diga o seu nome, quantos anos tem e a quanto tempo joga PAdventures.


- Meu nome é Rodrigo, tenho 18 quase 19 anos e jogo há quase 6 anos.
Obs: Aceito presentes dia 04/03 c:

- De qual guild você pertence atualmente?

- A famosa WicKed, okno criada por mim nos dois mundos #HAILPLATINUM.

- Você é um dos jogadores mais antigos do PAdventures, você sempre jogou no servidor Diamond?

- Não, eu comecei no Servidor Pearl junto com meu irmão e amigos RL mas com o tempo pearl foi morrendo e resolvi vir pro diamond com alguns amigos que fiz no pearl e acabei ficando por aqui e trouxe outros que haviam ficado por lá.

- Knight, o que você gosta de fazer nas horas vagas?

- Atualmente eu gosto mais de conversar com meus amigos do que fazer qualquer outra coisa, este jogo se tornou meu facebook chat mas no passado eu gostava muito de upar e decorar, sim tenho bags cheias de items, alguns rares :rolleyes:

- Quais são suas ambições atuais no game?

- Quero conseguir meus pokemons favoritos os quais tenho os nicknames perfeitos, o que vai ser algo dificil pois alguns sao caros.

- Com o passar dos anos, o que você acha que o PAdventures melhorou, o que piorou? qual é a sua opnião atual sobre o game? O que acha dos eventos foram e que estão sendo implementados e os novos pokemons que entraram no game.


- Bom, o jogo vem melhorando e muito com a implementação desses novos sistemas ainda que tenha sido algo tarde de mais o que nos fez perde muitos jogadores, tanto como retireds como migrações a outros pokeservers. E pioramos no ponto de exp em ambos pontos, (poke e player) sei lá, sinto que esta muito difícil ter progresso nos dias de hoje, no passado eu me contentava com zonas free acc (rock tunel/dugtrios em cerulean) e um monte de zonas vip que nao sao frequentadas muito hoje em dia (vulcano island, blastoise maze, aquelas ilhas grass de pewter lol, esses lugares eram incriveis e muito disputados)e hoje os respawns atuais sao algo entediantes, eu não sei o que aconteceu :< fora isso o jogo esta bom, se metade dos planos para 2017 forem implementados vai ser algo incrível para o progresso do jogo, sobre os eventos, hmm, são sempre muito criativos e bem feitos, eu gosto e as rewards sao sempre boas, quem nao gosta de novos pokes??

- Recentemente você recebeu a medalha de jogador mais ''honroso'' na nossa comunidade, como você acha que os jogadores do PAd se comportam nos dias de hoje?
Houve alguma mudança? Eles eram mais tóxicos ou era mais gentis? Qual sua opinião sobre esse assunto?


- Bom, é difícil agradar a todos pois sempre tem aqueles que discordam de tudo e todos, os famosos haters, mas quem me me conhece sabe como e quem eu sou e trato as pessoas, estou sempre ajudando na medida do possível principalmente jogadores latinos que são os que mais me enviam pm e também muitos deles são meus amigos, mas é como diz o ditado "a impressão é a primeira que fica" e por isso alguns podem me "odiar" sem mesmo me conhecer.

- Qual é a sua opinião sobre a Staff nos dias de hoje?


- Até onde sei alguns não gostam de mim mas não tenho nada contra a Staff do jogo, todos sabemos o esforço que eles fazem para agradar e trazer novas coisas para a comunidade e muitos não valorizam esse trabalho mas como eu disse antes, é difícil agradar todo mundo.


- Existe algo que você espera ser implementado no nosso servidor com muita expectativa?

- Novos lugares para exp em especial para lvls alto, o novo sistema de party exp (estou curioso sobre como vai ser) e a famosa Mewtwo Quest \o\


- O que você acha que PAd tem e que os servidores jamais irão ter? E qual a sua opnião sobre o balanceamento atual dos pokemons, acha que existem tiers dentro do jogo?

- Dessa vez não posso argumentar sobre o assunto, pois nunca joguei outros servidores e sobre o balance, hm... é sempre bom ver pokemons não muito utilizados serem melhorados e divertido ver os jogadores darem valor a eles depois disso, o que eu não gosto é quando pokemons perdem seus ataques clássicos :< e sobre os tiers, as pessoas acham um jeito de fazer tal pokemon OP

- Muito obrigado por essa entrevista Knightmare, mas agora vou lhe propor um jogo rapido okay?

- Lerigo!

- Seu pokemon preferido?

- Meu Electrode "Rasengan"

- Um Mini-Event?


- Maze Event

- Uma lenda poketibiana?

- Vicpvpnot.

- Seu(s) melhor(es) amigo(s) ingame?


- Albu & Sedric.

- Um jogador especial pra você?

- Mirse.

- Um Npc?

- Mano Eko.

- Uma cidade?

- Rustboro.

- Um Boss?

- Big Porygon.

- Para terminar a entrevista você tem alguma mensagem para nossos jogadores?

- Joguem com moderação!

sbBQ0X6.png

Hi mates, i hope u guys like it, please leave your comment and your thanks, next week we'll have other interview! i'll post in other languages too, =D​
 
Last edited:
Back
Top