What's new

Welcome!

[Support] Lost Account / Password / IP Code Support

Status
Not open for further replies.

Andyrax

Honorary Members
Joined
Jul 31, 2012
Messages
1,422
Reaction score
1,658
Location
Monterrey, N.L
If you are sure you are unable to recover your Account/Password via email: http://www.padventures.org/index.php/recovery
Then you can send me a Forum Private Message to recover them if you still have problems.

You must send to "Raissa" (http://www.padventures.org/forum/private.php?do=newpm&u=13279) all these data if possible:



¡¡¡USE THIS FORMAT OR YOU WON'T GET ANY ANSWER!!!


World
# Your Account
Your last used password
All characters' names in your Account
Location of where do you live
Last time you logged in the character(s)

#
E-mail whose you registered your account with
Pokemons that you have at the Account


(# = Super Important/ Without this you can't be helped)


Response time normally goes from less than 24 hours to 5 days,
so you don't need to send more than one MSG.

This support does not apply for Deleted Accounts.

If your data doesn't prove you are the owner of the Account in conflict you won't get support.
 
Last edited by a moderator:

Andyrax

Honorary Members
Joined
Jul 31, 2012
Messages
1,422
Reaction score
1,658
Location
Monterrey, N.L
Si tu estas seguro de que no puedes recuperar tu Account/Password por vía Email:

http://www.padventures.org/index.php/recovery

Si es que aun tu tienes problemas, entonces tu puedes enviarme un Mensaje Privado de Foro para recuperarlas.

Debes enviar a: "Raissa" (http://www.padventures.org/forum/private.php?do=newpm&u=13279) todos los siguientes datos posibles:



¡¡¡USA ÉSTE FORMATO O NO TENDRÁS NINGUNA RESPUESTA!!!

# Tu Account
Tu ultima password
Todos los nombres de los Character
Lugar donde vives (tu residencia real)
La ultima vez que te logeaste en el Char(s)
# El E-mail con el que esta registrada tu Account
Los Pokemon que tienes en la Account


(# = Super Importante / Sin esto no podrás ser ayudado)


El tiempo de respuesta varia de 24 horas a 5 días,
Así que no es necesario que envies mas de 1 MSG.

Este método no aplica para Accounts Deleteadas.
Si tus datos no prueban que eres el dueño de la Account en conflicto, tu no obtendrás ningún apoyo.

 
Last edited by a moderator:

Raissa

Administrator
Joined
Aug 31, 2011
Messages
7,612
Reaction score
31,481
Location
Poland.
Jeżeli jesteś pewien, iż nie jesteś w stanie odzyskać konta poprzez e-mail: http://www.padventures.org/index.php/recovery
Wyślij więc prywatną wiadomość do Raissyaby odzyskać Twoje konto, jeżeli wciąż masz problem

Musisz wysłać prywatną wiadomość do "Raissa" (http://www.padventures.org/forum/private.php?do=newpm&u=13279) owe dane, jeżeli to możliwe:



¡¡¡UŻYJ TEGO FORMATU LUB NIE DOSTANIESZ ODPOWIEDZI!!!

*Górne passy
* Ostatnio przez Ciebie używanego hasła, lub stare hasła
* Wszystkie nicki postaci znajdujących się na koncie
* Gdzie mieszkasz
*Kiedy ostatni raz się logowałeś na konto
*E-mail, pod który zarejestrowałeś swoje konto
*Pokemony, które posiadasz na swoim koncie



Normalnie odpowiedź zajmuje mniej niż 24h-3dni. Owe wsparcie nie dotyczy hackniętych zdeletowanych postaci
Jeżeli dane, które przesłałeś nie udowadniają, iż jesteś właścicielem konta, nie dostaniesz odpowiedniego wsparcia.[/FONT]


Należy pamiętać, że prosząc o wsparcie, czyli tzw "Support", musimy użyć języka angielskiego, bez względu na to, czy jest to bezpośrednio na forum, czy w wiadomości prywatnej do Andyrax. Jeżeli masz z tym problem, możesz poprosić polskich GMów lub Tutorów o pomoc w przetłumaczeniu, nie w napisaniu czegoś za Was.
 
Last edited:

Sucrilhosforever

I'm a Community Manager. Animes sux. They are just
Joined
Feb 9, 2011
Messages
3,490
Reaction score
5,634
Location
seeking peace
Se você tem certeza que você está impossibilitado de recuperar sua Conta/Senha via E-mail : http://www.padventures.org/index.php/recovery
Então você pode mandar uma PM(Mensagem Privada) no fórum Para Andyrax, para recuperá-la.

Você deve mandar para "Raissa" (http://www.padventures.org/forum/private.php?do=newpm&u=13279) todas estas informações, se possível:

*Sua conta
*O nome de todos os characters que estão em sua conta
*Lugar onde você vive
*A Última vez que você logou em um character(s)
*E-mail com o qual você registrou sua conta.
*Pokemóns que você tem nesta conta

O tempo de resposta normalmente varia de menos de 24 horas à 3 dias. Este suporte não se aplica à Contas Hackeadas Deletadas.
Se sua informação não provar que você é o real dono da conta em pauta, você não irá receber ajuda.

Lembre-se: Se você está com dificuldades em responder/escrever em inglês, você pode sempre pedir a ajuda de um Tutor ou Gamemaster, para lhe auxiliar à fazer o post/report/mensagem.
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Back
Top