Cesittos
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- Oct 9, 2014
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ENGLISH
I would like to question if we could rethink the amount of active charms in the game.
Nowadays we just can enable 3 charms. The system is super cool, but It's really annoying to keep changing the charms according to each place you decide to hunt.
Wouldn't it be possible to allow a wider amount of options? At least 6? I believe it could be more, but... It's my opinion.
All the mechanics of helds, "rods/fishing" of each category, their baits, charms, pokeballs in hotkeys... There is so much that it becomes a little disturbing the need to change always and so constantly throughout the day.
That's why I come to question whether perhaps the quantities or ways of applying/using the game's mechanics could be improved or revised in their quantities.
Thank you for your attention!
PORTUGUES
Gostaria de questionar se poderíamos repensar a quantidade de charms ativos no jogo.
Hoje em dia, só podemos habilitar 3 charms. O sistema é super legal, mas é muito chato ficar mudando os charmss de acordo com cada lugar que você decide caçar.
Não seria possível permitir uma quantidade mais ampla de opções? Pelo menos 6? Eu acredito que poderia ser mais, mas... É minha opinião.
Toda mecânica de helds, "varas/pescaria" de cada categoria, suas iscas, charms, pokebolas em hotkeys... é tanta coisa, que se torna um pouco pertubador a necessidade de alterar sempre e tão constante ao longo do dia.
Por isso venho a questionar se talvez os quantidades ou formas de se aplicar/usar as mecânicas do jogo poderiam ser aprimoradas ou revistas em seus quantitativos.
Grato pela atenção!
I would like to question if we could rethink the amount of active charms in the game.
Nowadays we just can enable 3 charms. The system is super cool, but It's really annoying to keep changing the charms according to each place you decide to hunt.
Wouldn't it be possible to allow a wider amount of options? At least 6? I believe it could be more, but... It's my opinion.
All the mechanics of helds, "rods/fishing" of each category, their baits, charms, pokeballs in hotkeys... There is so much that it becomes a little disturbing the need to change always and so constantly throughout the day.
That's why I come to question whether perhaps the quantities or ways of applying/using the game's mechanics could be improved or revised in their quantities.
Thank you for your attention!
PORTUGUES
Gostaria de questionar se poderíamos repensar a quantidade de charms ativos no jogo.
Hoje em dia, só podemos habilitar 3 charms. O sistema é super legal, mas é muito chato ficar mudando os charmss de acordo com cada lugar que você decide caçar.
Não seria possível permitir uma quantidade mais ampla de opções? Pelo menos 6? Eu acredito que poderia ser mais, mas... É minha opinião.
Toda mecânica de helds, "varas/pescaria" de cada categoria, suas iscas, charms, pokebolas em hotkeys... é tanta coisa, que se torna um pouco pertubador a necessidade de alterar sempre e tão constante ao longo do dia.
Por isso venho a questionar se talvez os quantidades ou formas de se aplicar/usar as mecânicas do jogo poderiam ser aprimoradas ou revistas em seus quantitativos.
Grato pela atenção!